nellyperssons

Alla inlägg under mars 2012

Av nelly persson - 21 mars 2012 19:28

Så nu är friheten borta och det är dags för vanlig vardag igen mamma och pappa kom inatt hem ifrån polen. Jo det var väll trevligt att dem kom hem men fan vad skönt det var att vara ensam, jaja det är som det är. hur har skolan varit då? jo den har varit bra lite dramatik, kondomer, godis och skratt så jag klagar inte. Imorgon är det dag X i växjö det kan nog bli kul men den största anledningen till att jag ska dit är ju för att slippa franskan såklart;)

Ha det gött!


 

Av nelly persson - 20 mars 2012 21:57

Jag är så trött på falska människor, vart man än går så finns det alltid någon som är falsk. Människor som man inte vet vart man har suger bara åt sig energi och man får inte något tillbaka, även om man skulle vilja de så vet man att man en dag kommer stå där med tomma fickor och ingen energi. Så är det inte bättre att bara dumpa personen nu medans man har något kvar? Svårt dilemma. Helt ärligt så borde jag från och med nu sluta bry mig om alla som är falska och bara suger åt sig energi, det är enkelt att säga det men det är fan så svårt att genomföra. Dessutom så finns ingen anledning att jag ska gå med en mask och låtsas som om jag gillar er när jag inte gör de, för då är jag ju på så sätt lika falsk. Aja det är värt ett försök. 

 

var tvungen att avreagera mig lite, Ha det bra! 

Av nelly persson - 20 mars 2012 17:23

Jag vet inte vart jag ska börja, Jag har haft så kul! Sista lektionen så skulle vi ha geografi utan lärare och titta klart på en film, ja ni fattar ju att vi inte tittade på filmen. Utan underhållningen stod jag, Sabby, Mimioza och Arnold för. Om jag ska vara ärlig så var det dem andra som drog igång det hela men efter en stund så kunde inte jag heller sitta still till musiken. Så där står vi och shakar loss, fy fan vad kul. Som sagt mycket glädje finns i musik, så nu sitter jag vid datan och spelar hips don't lie, skrattar och dansar !

 

Ha det bra allesammans,  and don't forget to shake your AS!

Av nelly persson - 19 mars 2012 20:25

Jag har inte gjort ett piss idag, har inte haft någon ork. Jag borde plugga engelska, men nej det vill jag inte så jag struntar i de.  Jag har nog inget mer att säga, så detta får väll bli ett sådant inlägg som egentligen ni alla skunde struntat i att läsa, haha. 


Ni har säkert redan höt låten men den är riktigt bra, så lyssna och njut! 

Av nelly persson - 19 mars 2012 08:03

God morgon! Idag är jag lite trött om jag ska vara helt ätlig men men. Innan när jag väntade på bussen så från ingenstans börjar det hagla! WTF på en halvtimme har vi hunnit med alla sorters väder, sol, regn, blåst och hagel. Så nu kan vi ju få tillbaka solen tycker jag! Men nej utan nu så kommer det snöblandat regn, kom igen Gud? Seriöst det är inte kul! 
Ha det bra! 
 

Av nelly persson - 18 mars 2012 21:00

Söndag måste nog vara veckans tråkigaste dag helt ärligt? jag har inget att göra så jag har tittat på några avsnitt av HIMYM som jag redan sett en gång tidigare så det är ju inte speciellt kul. Imorgon är det skola igen jippi!! nej jag är lite extra sur över det eftersom jag har sovmorgon till halv 11 som jag kan utnyttja men nu när mamma och pappa är i polen så innebär det en och två timmars död tid, kul. Så frågan är vad jag ska göra nu? 

Aja ni får ha det så bra sov gott!


 

Av nelly persson - 18 mars 2012 13:16

Hejsan allesammans!

Thessan har precis åkt hem nu lite smått tråkigt men det är söndag så vad hade jag förväntat mig. Vi såg en mycket bra film( Abduction) innan som jag redan sett en gång tidigare men den är så bra.  Nu håller jag på att städa lite det behövs med tanke på att jag inte riktigt vet när mamma och pappa kommer hem så det är lika bra att vara förberedd.  Sen får jag nog ta tag i matten -.- 

Ha en bra dag! 


Som vanligt så blev det mycket, flum  och skratt


   

Av nelly persson - 17 mars 2012 22:37

Efter att Jag vunnit över thessan i kuddkrig så ska vi ta och sova lite hade vi tänkt. Vi var nere vid sjön innan och tog lite bilder några blev helt ok ivarjefall. Det tog cirka 2 timmar för thesan att stöka ner hela huset, hahha men seriöst det ser ut som om någon fällt en atombomb i köket. 


Sov Gott



    

Presentation


Visste du att du bara har 90 sekunder på dig att göra ett första intryck?
Så ett "hej" är ju alltid lämpligt. seriöst, hur svårt kan de va?
LEE och säg HEJ :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards