nellyperssons

Alla inlägg den 2 april 2012

Av nelly persson - 2 april 2012 21:29

Dagen har bjudit på lite utav varje, först så sov jag länge sen så jobbade jag lite med hästen. Efter de så har jag städat nästan hela dagen. Runt sex tiden så tog jag och jenny en ridtur, härligt. Dessutom så är jag riktigt stolt över henne, för mindre än ett år sedan så vågade hon knappt gå nära sin häst, idag rider hon utan sadel och träns. Tänk vad tiden kan göra med både hästar och människor, det är viktigt att man inte har bråttom utan att man har tålamod och låter det ta den tiden som det tar. 


Ha en fortsatt trevlig kväll!



   

Av nelly persson - 2 april 2012 10:54

Hejsan hoppsan! 
Igår så blev det inget skrivet i bloggen(får skärpa mig nu) hur som helst så var Jag och Thessan på Värla igår. De första timmarna gick vi mest och flamsade runt, men sen när vi väl började hitta lite kläder så ville resten utav gänget hem. Rett som det är så är det någon som ropar i högtalarna "kan Therese Svensson, Therese Svenson komma till Coffeblbablabla" Det kan inte vara oss dem menar för då hade dem ju ropat mitt namn också, dessutom så fattade vi inte vart vi skulle gå heller så vi struntade i det, men nepp de var hennes bror som ropade på oss. När vi kom hem till Ljungby igen så gick jag, Thessan och Emelie till den nya restaurangen och åt dessert. Man kan bara beställa dessert om man vill, man orkar ju ändå inte äta den efter maten. Så det blev Chokladmousse för min del. Nu kommer det knasiga, efter vi ätit efterrätt så gick vi till Campino och åt Pizza. Lite omvänd ordning men vad spelar det för någon roll. Så det var min gårdag, för att vara en söndag får den 10/10 i betyg. 





    Här ser ni vad jag köpte, några tröjor, solglasgögon, halsband, Sverige BH!, sen fyndade jag den vita koftan 75 spänn, det ni!



    

Presentation


Visste du att du bara har 90 sekunder på dig att göra ett första intryck?
Så ett "hej" är ju alltid lämpligt. seriöst, hur svårt kan de va?
LEE och säg HEJ :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards