nellyperssons

Alla inlägg den 10 april 2012

Av nelly persson - 10 april 2012 21:45

Åå jag har så sjukt ont i ryggen, sjukt ont kanske är att ta i men det är "oskönt" i ryggen så en massage hade inte suttit helt fel. Varför jag har ont vet jag inte men jag tror kanske att det beror på att jag sov lite dåligt i bussen. Den senaste veckan har jag varit lite klen, först tummen och nu ryggen. (Jag får sluta gnälla nu) Dagen har för övrigt varit helt ok, det började med att jag kom till skolan tänkte gå på lektionen och fick veta att den var inställd. Så jag och Mimoza satt och pladdrade i tre timmar innan vi hade vår nästa lektion. Efter skolan så var jag en stund hemma hos Tessan och hälsade på hennes två nya familjemedlemmar, och nej givetvis så har hon inte fött tvillingar. Däremot så har hon skaffat sig två jättesöta Katter. Så dagen har varit riktigt bra ändå. Nu ska jag titta på BB.

 

Hare Gött!

 


Av nelly persson - 10 april 2012 17:06

Jag vet inte ifall det är så för er men för mig känns det som att det är en ständig kamp mellan plikrer och ens vilja. Som nu jag måste plugga eftersom att jag har prov imorgon men jag vill inte. Oftast låter jag plikterna styra men långt ifrn alltid, och det är ju tur de för annars hade man ju varit världens mes och tönt. Men man kan ju inte heller bra skita i allt och göra som man vill. Men nu ni, här ska nu få ett tips: följ känslan för mig brukar det ofta bli rätt då. så Screw plikt och vilja, jag går på känsla och tänker därför börja med att äta.


Take Care! 
 

 

Presentation


Visste du att du bara har 90 sekunder på dig att göra ett första intryck?
Så ett "hej" är ju alltid lämpligt. seriöst, hur svårt kan de va?
LEE och säg HEJ :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards