nellyperssons

Alla inlägg den 7 april 2012

Av nelly persson - 7 april 2012 21:23

Har precis varit ute och gått en lång runda med Jenny och Milla.  Till skillnad från många så tycker jag om att promenera i mörker, varför vet jag inte men det bara är så. Nu ska jag titta på film och gosa ner mig i min säng som idag består av en madrass och bara slappa hade jag tänkt. 


Ha det bra!


 

Av nelly persson - 7 april 2012 14:55

Hej allihopa och Glad Påsk på er!

Innan när jag var ute i pannrummet och skulle hämta potatis kan ni gissa vad som hände? Jag tappade ett halvt flak med ägg! så jag antar att jag kammar hem priset "Dagens Fail". hahah jag var stressad som attan och rätt som det är så ligger det en jävla massa ägg på golvet, inte så bra. Ja idag är det som sagt påsk vilket innebär att man typ äter julbord. Julbord, påskbord de är ju ungefär samma sak. Vad har jag mer att säga? Jo, påskharen var här med ett påskägg! så jag är riktigt nöjd. Jag antar att jag får påbörja träningen inför beach 2012 efter påsken. 


Ha det Bra!


 

Av nelly persson - 7 april 2012 00:53

Så den sönglöse har precis fått sig en säng. Vilket är bra eftersom jag är den sänglöse i detta fallet. Ibland så älskar jag mormor när hon eldar för mycket så att det blir så varmt i huset så att man inte kan sova. Eller okej bara denna gången eftersom att Jenny nu har lagt sig på soffan har jag nu en säng. Nu tänker jag sova.

 

Sov gott och dröm sött! 


 

Presentation


Visste du att du bara har 90 sekunder på dig att göra ett första intryck?
Så ett "hej" är ju alltid lämpligt. seriöst, hur svårt kan de va?
LEE och säg HEJ :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards