nellyperssons

Alla inlägg den 13 april 2012

Av nelly persson - 13 april 2012 21:32

Lite för trött, lite för sjuk och lite för uttråkad så på en fredagskväll som denna bänkar jag mig framför TVn med kladdkakamuffins och kaffe. Så nu börjar en  ny serie på tv 4 som jag tänker ge en chans, den verkar vara riktigt rolig faktiskt men vi frå se. oj oj nu börjar de här har ni ett smakprov av New Girl. 


 

Av nelly persson - 13 april 2012 16:24

Jag har nog alltid viljat ha en tatuering och nu tror jag jag helt har bstämnt mig. Jag vill ha en tex i naken där det står "The secret of happines is freedom. The secret of freedom is courage" detta citatet betyder mycket för mig och det är mitt livsmåtto. Tvärr är texten lite lång så jag funderar på att isåfall bara skriva "The Secret of freedom is Courage" så jag har inte hellt bästammt mig ännu. Där emot så har jag satt upp båda alternativen på min spegel och ifall jag känner likadant när jag fyllt 18 då blir det förevigat på min hud. Nu ska jag bara leta upp rätt stil på texten, vilket är sjukt svårt. Jag vill typ att det ska vara slarvigt och lite rockig skrivstil.  Ungäfär som den här nere fast lite snyggare. 


 

Presentation


Visste du att du bara har 90 sekunder på dig att göra ett första intryck?
Så ett "hej" är ju alltid lämpligt. seriöst, hur svårt kan de va?
LEE och säg HEJ :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards