nellyperssons

Alla inlägg den 9 april 2012

Av nelly persson - 9 april 2012 23:16

Det blir en tidig kväll idag eftersom att det är skola imorgon, har ännu inte vant mig vid den tanken. Jag tittade nyss på en ny tv-serie som börjat på 4:an, Alcatraz. Så sjukt spännande denna kan jag verkligen rekommendera till er, as bra!  Ni vet den känslan man får varje söndag när man vet att man nästa dag måste gå till skolan, så känner jag nu. Inte den mest harmoniska känslan precis. Men, men jag får se det positivt istället, dvs säga att jag slutar tidigt imorgon ;)


Sleep Tight! 


 

Av nelly persson - 9 april 2012 19:24

Så efter en dag med hårt arbete är man helt slutkörd, hur hårt arbetet var är relativt men det viktiga i denna frågan är att jag har jobbat. För er som inte vet så håller vi på att renovera ett utav våra hus, den 18 april ska det vara färdigt för då kommer dem som ska hyra de. Saken är den att det är sjukt mycket jobb kvar, så under veckan har jag hjälpt pappa. Idag så har jag fixat till köksinredningen dammat, damsugit och gjort den fin. Och nu till dagens käftsmäll, Ja Nelly imorgon är det tillbaka till verkligheten efter två veckors avkoppling och du har helt glömt bort att du har två prov nästa vecka. Ajdå, men de löser sig. Så det fick bli lite plugg idag också även om det var min sista lediga dag.  Nu ska jag basta och bara koppla av. 


Ha det bra! 


 

Presentation


Visste du att du bara har 90 sekunder på dig att göra ett första intryck?
Så ett "hej" är ju alltid lämpligt. seriöst, hur svårt kan de va?
LEE och säg HEJ :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards