nellyperssons

Alla inlägg den 19 april 2012

Av nelly persson - 19 april 2012 18:54

Så nu jag avslutat ett mycket ansträngande träningspass, känner mig riktigt stolt. Jag har bestämt mig för att göra dessa övningar varje dag i en månad, så får jag se om min mage är fit för beachen 2012. Vi får ju hoppas på de! Så nu ska jag gå och ta en bild på magen och sen om en månad ska jag ta en bild till, så får ni se om det blivit något resultat. 


Ha det bra!


                                Ser kanske inte super ansträngande ut, men testa själv så är du inte lika kaxig!

 

Av nelly persson - 19 april 2012 08:35

God morgon jag önskar bara att jag menade det också. Jag har sovmorgon som jag inte kan utnyttja, ååå det ljuva skogslivet! Så just nu håller jag på att uppdatera och rensa datorn, den har blivit så himla seg. Plus att jag fått något skit under sökfältet när jag ska in på internet, vilket segar ner allt! Jag har verkligen försökt med allt men får inte bort de, någon datakunnig som kan hjälpa mig? (A) Igår kändes det som om jag botoxat mina läppar idag känns det som om jag fått en stor fet käftsmäll, det trycker som fan på tänderna som sitter bredvid tandens som jag drog ut. Lite jobbigt men, men. 

 

Ha det bra! 


       Relativt gammal låt som jag knarkar för tillfället, lyssna och njut! 


Presentation


Visste du att du bara har 90 sekunder på dig att göra ett första intryck?
Så ett "hej" är ju alltid lämpligt. seriöst, hur svårt kan de va?
LEE och säg HEJ :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards