nellyperssons

Alla inlägg den 20 april 2012

Av nelly persson - 20 april 2012 17:00

Så ja det finne en bra många bra orsaker till att inte planera för mycket, det första det blir aldrig som man tänkt sig. Två det är roligare att bara vara spontan och glida med. Jag var ju taggad för fest ikväll men nu blir det nog inget med det, haha jaja så blir dte ibland. Istället så ska jag spendera lite quality time med Thessan.  Nu ska jag äta och titta på New Girl. 


Hare Gött


      Hörde låten för första gången och jag älskar de, riktig sommar känsla!!  

Av nelly persson - 20 april 2012 15:15

Hejsan hoppsan alla glada helgfirare! 

Lite drygt är dte att jag måste sitta och vänta på bussen tills halv fyra men jag klagar inte har bara haft en lektion idag som börja de vid halv två, så är riktigt nöjd!Innan jag gick till skolan så var jag en hemma hos Mimoza en liten stund och hälsade på Luan, så sjukt gullig bebis! nu ser plenerna ut så här: åka hem fixa mig åka in till ljungby igen för att festa lite, var riktigt länge sen så jag är grymt taggad. 


Ha det bra! 


 


 

Presentation


Visste du att du bara har 90 sekunder på dig att göra ett första intryck?
Så ett "hej" är ju alltid lämpligt. seriöst, hur svårt kan de va?
LEE och säg HEJ :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards