nellyperssons

Alla inlägg den 24 april 2012

Av nelly persson - 24 april 2012 21:52

Då börjar denna dagen lida mot sitt slut. Jag är så sjukt trött så för mig blir det en tidig kväll idag, har inte somnat före klockan 11 på hur länge som helst. 11 är inte så mycket egentligen men då får man tänka på att min klocka ringer vid halv 6 med. Men idag somnar jag nog snabbt, om inte så kan jag ligga och lyssna på Jenny som ligger och pratar i sömnen, haha. Alltid lika roligt med folk som gör det, min syrra brukar ofta göra det idag handlade det om mackor och lamm dock kunde jag inte förstå sambandet... Jag vet inte om jag nämnt detta tidigare men det är aldrig tyst i det här huset. Antigen pratar jag eller Jenny om inte så sjunger vi (inte precis skönsång från min sida då) är det inte vi som gör oväsen så skäller hunden. När hunden väl är tyst börjar pappa snarka när han slutat börjar mamma snarka eller tjata. Men den stunden då alla är tysta det är då jag dunkar musik! 


sov så gott godingar!


 


 

Av nelly persson - 24 april 2012 16:52

Då var man ännu en dag närmare sommarlovet. 30 skoldagar sen så! Jag vet lite att jag burkar ha noll koll men när det gäller sommarlov då har jag stenkoll! ja om man nu ska fortsätta att prata lite om sommaren så kan jag berätta för er att jag igår sökte sommarjobb på kommunen, det kan nog bli helt okej.... eller inte lika okej men hellre ett skitjobb än att vara pank! Satan vad magen kurrade nyss, hahah får la äta lite innan jag börjar plugga på rättskunskapsprovet som jag har imorgon.


Ha det bra!


 

Av nelly persson - 24 april 2012 08:05

You're waiting for the rain to fall, and ya... 
Needed help but you wouldn't call, and ya... 
Never really been in love before, and never
Realized what your heart was for, so ya... 
Gave yourself to folks who just don't care, and yea... 
Can find those people everywhere, but ah... 
Hold my breathe till' you tear down a wall... 
It's like I'm waiting for the rain to fall


       




Presentation


Visste du att du bara har 90 sekunder på dig att göra ett första intryck?
Så ett "hej" är ju alltid lämpligt. seriöst, hur svårt kan de va?
LEE och säg HEJ :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards