nellyperssons

Alla inlägg den 8 april 2012

Av nelly persson - 8 april 2012 20:04

Nej det är inte allt påskgodis som satt sig på tummen, utan den är svullen. ÅÅ tänk att en liten, liten speta kan gör att tummen expanderar. Det fula är att jag inte ens märkte att jag fått en speta så den lär nog suttit där i några timmar, haha. Jaja de löser la sig som allt annat, tillsdess så får jag la vänja mig vid min supersize tumme. 

Thumbs up!

 

Av nelly persson - 8 april 2012 10:04

God morgon! 
Nyss när jag åt frukost så hörde jag på radion att kvinnnor med stora fötter stökar ner mer i skoaffärer, samma sak var det med kvinnor som hade L och XL i sorlek. Ja hur sant det är vet jag inte men seriöst hur svårt kan det vara att sätta tbx skon på rätt plats i skoaffären. Så Therese äntligen har vi fått svaret på varför det blev så stöktigt i ditt hus när dina föräldrar åkte till Thailand;)


Ha det bra och simma lungt! 


 

Presentation


Visste du att du bara har 90 sekunder på dig att göra ett första intryck?
Så ett "hej" är ju alltid lämpligt. seriöst, hur svårt kan de va?
LEE och säg HEJ :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards