nellyperssons

Alla inlägg den 27 april 2012

Av nelly persson - 27 april 2012 23:31

För att ni ska förstå känslan måste man prova det, det går inte att beskriva men jag ska göra ett försök. Vinden i håret, en blinkning och det du önskar händer, det är då jag känner frihet och lycka. Jag måste säga att jag har en riktigt duktig häst! Man ska alltid vara stolt över det man lyckas åstadkomma i livet och när jag ser mig själv på dessa bilder och tänker på när jag tränade Sahara idag så kan jag inte vara annat än stolt. Hur många kan rida sin häst utan sadel och träns? inte så många. Tänk att det är jag som lärt henne det hon kan. Det är häftigt att tänka så. Ååå jag blir så lycklig. Nu bänkar jag mig framför tv:n och slänger i mig lite mat. 




    

Av nelly persson - 27 april 2012 18:17

Äntligen är det fredag, seriöst jag tror att fredagen är den bästa dagen i veckan. Denna fredagen är lite extra grym eftersom den är början på lång helg, fyra dagars ledighet är ju inte helt fel. Efter skolan fikade jag, Dzenana och Mimoza på Roddys, riktigt mysigt. En annan kul grej som hände på Roddys var att jag stötte på Sandra (Lärare som jag hade när jag gick på Torpa), har inte sett henne på evigheter så det var riktigt roligt att växla några ord med henne. Vissa människor glömmer man bort med tiden medans andra inspirerar en och stannar kvar i ens minnen. Sanda är en sådan person som fanns där för mig under en tid som jag inte mådde så bra, alla har vi en sådan period i våra liv och jag hade min när jag gick på låg/mellanstadiet, Jaja nu räcker det med deaptalk. Just nu tar jag en paus från städningen, jag vet inte den roligaste sysselsättningen en fredagskväll men eftersom att mormor kommer ikväll är det bäst att huset är tiptop, annars får man höra hennes plus mammas tjat under kvällen....Hade ni varit i min sits hade ni också städat, de kan jag lova er. 

 

Ha en bra fredagskväll!


 

Presentation


Visste du att du bara har 90 sekunder på dig att göra ett första intryck?
Så ett "hej" är ju alltid lämpligt. seriöst, hur svårt kan de va?
LEE och säg HEJ :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards