nellyperssons

Alla inlägg den 11 april 2012

Av nelly persson - 11 april 2012 19:13

Detta händer mig 9/10 gånger när jag pluggar speciellt inför ett prov jag sätter mig vid datorn och läser mejlen ser vad jag har prov på, sen går jag in på facebook, läser bloggar etc. Tills jag undrar vad fan det är för hårt som ligger under datorn och är i vägen.....lyfter på täcket... Jag kunde gissat mig till de, fan historia boken fast värst är det när man inser att det är franskaboken som ligger där. Jag ska snart plugga vidare. Nyss när jag förhörde Jenny på sitt prov hon har imorgon om Harry Potter, så säger jag till Jenny de klart som fan att du vet vad Harry Potter handlar om..."nej jag har aldrig riktigt fattat, jag har mest tittat för att se han pussa tjejer. Samma sak är det med Titanic, anledningen till att jag tittade på den när jag var liten var för att dem hade sex i bilen" HAHA Jenny jag älskar dig för att du är så himla klockren! Ja det ända man kan göra är att skratta men nu kommer den bästa kommentaren av alla. " Ja det är ju tråkigt att Leonardo DiCaprio dör men hon Rose kan ju alltid säga: at least i fucked him"



 

Presentation


Visste du att du bara har 90 sekunder på dig att göra ett första intryck?
Så ett "hej" är ju alltid lämpligt. seriöst, hur svårt kan de va?
LEE och säg HEJ :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards