nellyperssons

Alla inlägg den 17 april 2012

Av nelly persson - 17 april 2012 22:03

De senaste nätterna har jag sovit riktigt dåligt, varför vet jag inte men inatt ush det kan hända att jag får mardrömmar. Jag, pappa och Jenny tittade på Shutter Islan, en bra spännande och psykad film som har med bilder från andra världskriget. Som sagt relativ stor chans till mardrömmar. Vi har dock inte tittat klart på den utan ska göra det imorgon så jag vet ju inte om den slutar bra, vilket är frustrerande. Det är nu man villa ha någon som sover hos en, hahah. Nej jag får passa mig så att jag inte blir en fegis på riktigt, därför bestämmer jag mig för att somna ganska så snart.


God Natt 


 

Av nelly persson - 17 april 2012 10:03

God Morgon! 

Har ganska så precis avslutat Rättskunskapen, så lång och jobbig lektion men den goda nyheten är att provet är framflyttat en vecka vilket innebär att jag slipper ha två prov imorgon, skönt. Frågan är vad jag ska göra nu under en timme, jag funderar på att titta på New Girl eller plugga på provet imorgon. Plugga, plugga inte, plugga, plugga inte....... Ja vad ska jag mer säga förutom att jag vakande up i fucking Narnia det hade snöat som attan hemma precis allt var vitt. 

 

Ha det bra! 


 

Presentation


Visste du att du bara har 90 sekunder på dig att göra ett första intryck?
Så ett "hej" är ju alltid lämpligt. seriöst, hur svårt kan de va?
LEE och säg HEJ :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards