nellyperssons

Alla inlägg den 15 april 2012

Av nelly persson - 15 april 2012 20:15

Idag har varit en riktigt härlig dag. Den började med att jag sov relativt länge efter de så åt jag frukost i lugn och ro. Jag han jobba lite också tyvärr så drog det ut på tiden lite så jag blev lite sen till fikan med tjejerna, hursom hellst så fick jag mitt kaffe så jag är nöjd. Nej men helt ärlig så var det en mycket trevlig fika stund på Roddys. Sen gick jag hem till Thessan mest för att gosa med hennes söta katter, haha. Efter en stund så kom filp och elin och då tog mitt lilla äventyr i ljungby slut och det var dax att bege sig hemmåt, vi var ju tvungna att ha lite färdkost så vi tog en sväng genom driven och fick några cheesbrugare på köpet, man tackar. Dettavar helt klart en minnesvärd söndag. 


Ha det bra




   

Av nelly persson - 15 april 2012 00:06

Förlåt för en dålig uppdatering men det är inte förens nu som jag sätter min vid datorn eftersom att jag har jobbat idag. Nu orkar jag inte skriva mer så Rihanna får stå för underhållningen. Jag har älskat denna låten sedan första gången jag hörde den och har ännu inte tröttnat på den. Den är så grymt skön och man får sån sommarkänsla när man hör den.


Sov Gott


Presentation


Visste du att du bara har 90 sekunder på dig att göra ett första intryck?
Så ett "hej" är ju alltid lämpligt. seriöst, hur svårt kan de va?
LEE och säg HEJ :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards