nellyperssons

Alla inlägg under april 2012

Av nelly persson - 24 april 2012 08:05

You're waiting for the rain to fall, and ya... 
Needed help but you wouldn't call, and ya... 
Never really been in love before, and never
Realized what your heart was for, so ya... 
Gave yourself to folks who just don't care, and yea... 
Can find those people everywhere, but ah... 
Hold my breathe till' you tear down a wall... 
It's like I'm waiting for the rain to fall


       




Av nelly persson - 23 april 2012 21:45

Det är fortfarande lite ovant med den nya hårfärgen, men jag är riktigt nöjd med resultatet! Kul med lite förändring så här på måndagskvällen. Just nu sitter jag och tittar på Alcatraz riktigt spännande. 


 

Av nelly persson - 23 april 2012 12:30

Gud vilken härlig dag! jag hade sovmorgon till halv 11, har bara haft en enda lektion idag. Just nu har jag håltimme tills 13.20 därefter har jag samhällskunskap till skockan två sen är min skoldag avklarad. Dagar som denna så gillar jag att gå i skolan:)  en tanke som har lockat lite extra den senaste tiden är att färga/tona håret rött. Det är så många som säger att jag skulle passa så bra i det, plus att jag gillar rött hår, så varför inte? man lever ju bara en gång. 



 

Av nelly persson - 22 april 2012 21:48

Dagen har gått jätte snabbt, det känns typ som om jag bara varit vaken i 2 timmar. Trots att jag hunnit med en hel del saker idag så som vara med Thessan, gå på promenad med vovven, matat hästarna, Tränat och ätit Jennys GODA hallonmuffins :D Så känns det inte som om jag gjort något utav de, haha. Nu tänkte jag titta på How i met your mother. 

 

Skaffade appen instagram för några dagar sedan, jätte roligt verkligen. Jag trodde inte att jag skulle gilla den men där hade jag så fel man kan ha, riktigt skoj är det. Så följ mig: nellypersson.  


 


Av nelly persson - 22 april 2012 17:27

Jag har haft en så himla bra helg måste jag erkänna. Igår så var jag Elin, Elin, och Johan hemma hos Thessan och grillade för mig var det första gången i år. Grilla är en ultimat sommar grej, det blir aldrig någon sommar på riktigt om man inte grillar det enda som behövs nu är lite sol. Efter vi grillat gick vi ner och checkade läget på stan men jag såg inte en kotte som jag kände, så vi bestämde oss för att sätta oss inne på Shelters istället, trevligt trevligt.

 

En massa kärlek till er alla!


                    Tyvärr så lyckades jag inte fånga Johan och Bern på bil men här kommer några bilder från gårdagen














     


Av nelly persson - 22 april 2012 13:59

Finns det någon orskat till att tacka nej till grillat kött? nej jag tror faktiskt inte de. Därför bestämmde vi oss för att grilla idag igen, trots att det regnar. Kvällen igår var toppen, tack som fan bilder kanke kommer upp under dagen. 


Ha det bra.

Av nelly persson - 21 april 2012 07:49

Vad gör jag uppe såhär tidigt på en lördag? mycket bra fråga eftersom att jag själv inte ens vet. Jag tänkte sätta på en film i hopp om att somna om. Juste! det första jag gjorde när jag vaknade var att räkna ut hur många dagar som det är kvar tills sommarlovet. och det är......55 dagar kvar och 32 skoldagar! BIG HAPPY FACE!


 

Av nelly persson - 21 april 2012 01:51

Så då var det vetenskapligt bevisat att vara spontan och ge fan i att planera är roligare än att vara schemalagd. Nej men helt ärligt kvällen var mycket trevlig, först åt jag och Thessan Pizza sen så gick vi hem och busade med hennes katter efter det så gick vi ner på stan och träffade Johan & Hampus. Tack för en bra kväll, nu tackar jag för mig och kurar ner mig i täcket.  


Sleep tight 

Presentation


Visste du att du bara har 90 sekunder på dig att göra ett första intryck?
Så ett "hej" är ju alltid lämpligt. seriöst, hur svårt kan de va?
LEE och säg HEJ :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards